Trening EMS | BodyTec20 | Trening Personalny | Siłownia XXI wieku

miasta
6
miast
lokalizacji
19
lokalizacji
trenerow
65
trenerów
stanowisk
50
stanowisk

ZOBACZ JAK WYGLĄDA TRENING

Materiały video

 
 
bodytec20+

BODYTEC20

Trening wdrożeniowy

 
BodyTec20 to nowoczesny trening personalny opierający się na metodzie EMS. Nasi trenerzy personalni skupiają się na Twoich potrzebach, dzięki czemu osiągasz założone efekty, spędzając u nas 20 minut jeden dwa razy w tygodniu.

20 min 1 dwa razy w tygodniu!

Trening EMS - BodyTec20

BodyTec20 to nowoczesny trening personalny opierający się na metodzie EMS

EMS to elektrostymulacja mięśni, która stosowana jest z powodzeniem w sporcie oraz fizjoterapii. Dzięki ćwiczeniom z wykorzystaniem EMS efekty są widoczne w najkrótszym możliwym czasie. 20 minut, dwa razy w tygodniu - tyle wystarczy na jeden pełny trening.

450 - tyle mięśni pracuje jednocześnie podczas treningu EMS
3-4 - tyle godzin na siłowni przyniesie efekty porównywalne do jednego treningu EMS
1200 - nawet tyle kalorii spalisz podczas treningu

Chcesz wiedzieć dla kogo jest trening EMS?

Twoim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, wyrzeźbienie sylwetki, walka z cellulitem, zwiększenie masy mięśniowej, pozbycie się bólu kręgosłupa lub powrót do formy po przebytej kontuzji? A może ogranicza Cię brak czasu? Trening EMS jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla osób aktywnych zawodowo, dla których 20 minut w tygodniu to jedyna szansa na aktywność fizyczną dającą efekty, jak i sportowcom, jako uzupełnienie regularnych treningów. Intensywność i rodzaj treningu za każdym razem dostosowujemy do indywidualnych potrzeb, bo liczą się efekty!

Jeden trening EMS odpowiada trzem treningom personalnym na siłowni!

Miha bodytec® to więcej niż sam przyrząd treningowy. To kompletne, przemyślane rozwiązanie, które sprawia, że w ciągu jednej sesji pobudzanych jest wiele grup mięśni. W zależności od rodzaju treningu i Twoich oczekiwań trening z BodyTec20 na przyrządzie treningowym mihabodytec® możesz poprawić swoją szybkość (dzięki dynamicznym powtórzeniom) lub wzmocnić ciało, bez obciążeń układu szkieletowego (dzięki statycznym ćwiczeniom).

Rozpocznij już teraz

Umów się na trening wdrożeniowy